Olen nyt monet kerrat selaillut läpi avoimen yliopiston sivut ja tarkastellut eri opiskeluvaihtoehtoja. Ilmoittautuminen alkaisi tiistaina 14.8. Olen vakaasti päättänyt hyödyntää tämän syksyn ja valmentautua varsinaisiin opiskeluihin. Aion tehdä kaikkea rakentavaa ja elämää edistävää. Hah. 

Olen kiinnostunut pintapuolisesti niin saakelin monesta avoimessa opiskeltavasta aineesta. Mutta. Sadat ajatukset meinaavat taas tulla väliin. Pystynkö siihen? Olenko tarpeeksi fiksu? Mistä hyötyisin eniten? Mihin jaksaisin parhaiten keskittyä. Kiinnostaako minua todella opiskelu yliopistossa? 

Ja paskanmarjat. Mulla on kaksi päivää aikaa tehdä valinta ja hitto soikoon minähän menen kokeilemaan. Ei se mitään ota (jos nyt rahaa ei lasketa) jos ei annakaan.

Kirjallisuustieteet, viestintä, yhteiskunta- ja kulttuuritieteet ja kasvatustieteet. Nyt on enää päätettävä mikä niistä on sitten se mitä haluan kokeilla. Psykologiaa? Mahdollisesti. Historiaa? Ehkäpä. No, huominen on vielä aikaa miettiä ja pyöritellä. Joskus on vain asetettava itselle tiukka deadline ja kertakaikkiaan päätettävä jotain ja tehdä vaan.