Tänään on ollut hassu päivä:

Vaikka on satanut vettä kaatamalla, ja mun rahatilanne kusee totaalisesti ja jouduin tallustelemaan sateessa pitkät pätkät on mulla ollut kuitenkin tosi mahtava olo koko päivän. Käytiin aamulla r-kioskilla kahvilla kaverin kanssa ja joku mies heitti meille röökiaskin, jossa oli kaksi röökiä. Tämä sen takia, että se kuuli meidän pelleilyn omaperäisestä röökinkäärimis-tyylistä. Se totesi: "Ei tuosta tule Vi......kaan, polttakaa noi."  Me revettiin. 
Sitten lähdin vesisateessa kohti pankkia ja huomasin että passi ei ole mukana. Noh, pankkivirkailija oli kuitenkin niin kiltti, että tulosti mulle mun tilitiedot muutaman henkilöllisyyttä varmentavan kysymyksen jälkeen. Kiitän ja kumarran!
Sitten lähdin viemään täydentävän toimeentulotuki-hakemuksen ja satoi edelleen. Laatikko oli tyhjennetty klo15.45, kello oli 15.47. Voi paska. Sitten lähdin kirjastoon ja satoi edelleen. Hoidin myöhästymismaksut ja lainasin pari kirjaa. Sitten kotiin ja satoi vieläkin ja olin läpimärkä kun pääsin himaan. Ja silti mulla on kauheen mukava olo. Vaikka tiedossa on tänään vielä kauhee määrä lukemista ja mahdollisesti kirjoittamistakin. 

On mukavaa, että joskus näinkin.